TV aksjonen heier på elevene og lærerne på Hverdagslivstrening!

Her om dagen hadde vi fra TV-aksjonen  kanskje den mest inspirerende dagen på jobb så langt, for den fikk vi tilbringe sammen med denne engasjerte, kloke, reflekterte, ivrige og gøyale gjengen.

Mads, Ismail, Solveig, Live og Kimvahtanavotey

Tusen HJERTELIG takk til (fra venstre) Mads, Ismail, Solveig, Live og Kimvahtanavotey og alle de andre elevene på Hverdagslivstrening som allerede nå bruker tid og krefter på å samle inn penger til Redd Barna sitt arbeid med barn og unge som er rammet av krig og konflikt.

På Hverdagslivstrening på Kvadraturen Vgs lages det tennved laget av kortreist ved fra en gård i Laudal, og det bakes NYDELIG langtidshevet brød og HIMMELSKE knekkebrød!

Alt til inntekt for TV-aksjonen NRK og Redd Barna!

Tusen takk for at vi fikk komme på besøk, og tusen takk for engasjementet og innsatsen!

Og vet dere hva? Ismail hadde bursdag i går og ble 20 år!

Gratulerer med dagen Ismail!!

Også en ting til: det er lenge til jul enda, men når jula nærmer seg, ta turen innom julemarkedet deres!

#tvaksjonen #tvaksjonen2023 #labarnleveifred #reddbarna #nrk