Filmklipp om skolen

Lurer du på hvordan det ser ut på Kvadraturen videregående skole, hvilke linje du kan gå på og hvordan få informasjon om utdanningstilbud ved skolen?

Du kan da sjekke linken kalt Utdanningstilbud der du finner både tekst, bilder og video om de ulike utdanningstilbud skolen har.

Under kan du ellers se generelle filmklipp fra og om Kvadraturen videregående skole

Du kan også ta deg en virtuell digital 360 graders tur rundt i skolen . Samt besøke skolen virtuelt.

Videoer;

Videoer utdanningstilbud_

Studieforberedende med helse - video

Studieforberedende med elektro - video

Idrettsfag - video

Helse- og oppvekstfag - video

Elektrofag - video

Teknologi- og industrifag - video

Generelle videoer;

1. Kvadraturen videregående skole er en mangfoldig skole med en rekke utdanningstilbud, der vi er størst på helse og teknologi, noe du kan se mer om i disse videoene

2. Her kan dere se en video over alle utdanningstilbudene som vi har på skolen vår

3. Åpen skole på Kvadraturen

4. Hils på skolens roboter, i denne videoen.

5. Elever monterte og installerte robotarmer. Hvordan de gjorde kan du se i denne videoen.

6. Data  elektronikk bygger PCer til skolens nye gaming room Gamingrom teaser - YouTube

7. Her er fylkesmesterskap i automatisering: https://www.youtube.com/watch?v=8xBvT9RJcVs Elever fra Kvadraturen vgs og Mandal vgs konkurrerte om plass i NM i automatisering. To av guttene fra Kvadraturen stakk av med seieren.

8. Og her er fylkesmesterskap i EL energi: https://www.youtube.com/watch?v=zZohz22jhSo . Elever fra Kvadraturen, Mandal og Byremo konkurrerte om plass i NM i EL energi. Jentene fra Byremo stakk av med seieren.

9. Iskurs på idrettselevene, se video her.

10. Elevene ønsker 10. klassinger velkommen, se her.

11. Windsurfing / treningsleir Vg3 Idrett 2021

12. Få et innblikk i hvordan det er på tannhelse!

13. Vennskap, samarbeid, teknologi, se her.

14. Rappellering i trappeoppgangen

15. Skole NM, se her.

16. Idrett vg3 på snøhule tur

17. Gautefall med idrett vg3, se her

18. Gautefall med idrett vg2, se her.

Logo video.