Ny kantineleder og frokost hver dag!

Å starte dagen med tom mage er aldri lurt. Vi ønsker at våre elever skal få en best mulig start på skoledagen. Derfor blir det servering av skolefrokost hver dag.

Vår nye kantineleder

Satsingen på skolefrokost hver dag kom blant annet som følge av at vi i starten av oktober fikk ny kantineleder - Laila Bøhle. Lalia har tidligere erfaringer med drift og arbeid av blant annet kantinen på Universitetet i Agder og Aquarama. Hun er nå på plass hos oss og gleder seg til å bli kjent med både skolen og elevene. Hun trives godt med å jobbe mot yngre målgrupper, og er spent på å se hvordan kantinetilbudet kan utvikles fremover.

Portrett av Laila Bøhle. - Klikk for stort bildeLaila Bøhle er klar for nye utfordringer her hos oss. Karen Eikrem / Kvadraturen videregående skole

Skolefrokost i kantina- meny

Mandag: Yoghurt med musli.

Tirsdag - onsdag: Buffet med brød og diverse pålegg.

Torsdag: Hvaregrøt.

Fredag: Buffet med brød og diverse pålegg.

Skolefrokost og lunsj på Reinhardt

Vi har i tillegg til hovedskolen elever som også hører til Reinhardtsbygget som ligger et steinkast unna. Det er viktig at alle elever føler seg sett og inkludert. Derfor er det også servering av skolefrokost hver mandag, samt åpen kantina på Reinhardtsbygget hver dag kl. 10:30 - 12:30.