Ord som betyr noe

Hva er greia med meg, og deg og alle de andre? Vi fortsetter markeringen av Verdensdagen for psykisk helse.

Post-it lapper og grønne epler

Vi fortsetter markeringen av Verdensdagen for psykisk helse og denne gangen var det en ny STHO-klasse som stilte opp i lunsjen med program.

STHO-elevene bidrar med stand-aktivitet og grønne epler. Karen Eikrem / Kvadraturen videregående skole

Elever og ansatte kunne i dag få post-it lapper som de kunne skrive oppfordringer, oppmuntringer og andre fine ord som ble hengt opp på en post-it vegg som alle kunne lese fra. Veggen kommer til å henge synlig gjennom resten av uken, og andre post-it lapper kan også leses rundt omkring på skolens område. STHO-elevene gikk også å delte også ut grønne epler - et sunt tilskudd til dagen.

Post-it vegg fylt med gode ord. Karen Eikrem / Kvadraturen videregående skole

Bibliotekarens lese-tips

I forbindelse med Verdensdagen for psykisk helse stiller vi også denne uka ut litteratur i Studieverkstedet som omhandler ulike sider ved det å være menneske. Er du nysgjerrig på å finne mer ut om deg selv, er du velkommen til å låne med deg en bok fra Studieverkstedet, (og forhåpentligvis bli litt klokere på deg selv og de rundt deg)

God lesning!