Elevråd

Elevrådet skal ta seg av oppgaver i forbindelse med elevenes arbeidsforhold og velferdsinteresser. Det skal delta i skolens organer og hjelpe til å skape gode forhold og trivsel i skolen.

Skolens elevråd er delt inn i avdelingselevråd fordelt etter studieretning. Leder av hvert avdelingselevråd er med i elevrådets styre.

Alle skolens elevgrupper velger en tillitselev med vara. Tillitseleven leder klasseråd i samarbeid med kontaktlærer. Tillitseleven er elevgruppas representant i avdelingselevråd og kan fremme alle de sakene klassen ønsker. Det er derfor svært viktig at elevgruppa velger en person som passer til dette arbeidet. Kontaktlærerne sørger for at det blir holdt valg.

Elevrådsstyret har kontor inne på studieverkstedet.

Bildet viser elevrådsstyret 2023/24;

Elevrådsstyret 23/24

Melding fra elevrådsstyret 23/24:

Kjære elever på Kvadraturen vgs!

Vi fra elevrådet vil sørge for at dere elever skal ha en trygg og god skolehverdag!

Vi ønsker å jobbe for et gøyalt og lærerikt skoleår for hver enkelt elev. Derfor vil vi legge til rette for ulike aktiviteter i kantina og på skolens område, gjerne i lunsjen.

Elevrådet vil at dine saker skal bli hørt, uansett om det er små eller store behov. Vi er deres stemme, og vil gjerne lytte til alle våre medelever.

Vi ønsker alle et minnerikt skoleår!

Med vennlig hilsen elevrådsstyret

Elevrådsleder skoleåret 23/24 er:

Ardina Tahiraj, klasse 3HSA - mail adresse: Ardiana.tahiraj@hotmail.com - tlf.: 981 53 210